Soyez bienvenus dans mon petit atelier!
Bun venit in micul meu atelier!
Powered By Blogger

marți, 4 ianuarie 2011

"Numar personalizat"

Sau cum va dati seama de la intrare ca intrati in casa unui scrapper?
Nu am o usa de intrare in apartament "la moda", e una clasica pe care asta-vara am vopsit-o in alb, cu cadrul rosu, pe exterior, si rosie cu cadrul alb pe interior... Nimic din ce am vazut prin magazine in materie de numere de apartament nu mi s-a parut potrivit cu noul "design", asa ca am hotarat ca e mai bine sa trec la treaba, si mi-a iesit un numar scrap, asortat cu usa si admirat de toti vecinii... Baza e un carton de la o cutie de ambalaj, pe care l-am vopsit in alb si rosu, cu un medium craqueleur(nu stiu cum se numeste in romana, e cel care produce crapaturile in vopsea), apoi am lipit tot restul, si la sfarsit l-am lacuit ca sa tina mai mult...
Iata ce a iesit:


Cateva detalii:

Si dovada ca e pe usa...

Niciun comentariu: