Soyez bienvenus dans mon petit atelier!
Bun venit in micul meu atelier!
Powered By Blogger

marți, 4 ianuarie 2011

Decoratiunile mele de Craciun

Cateva dintre decoratiunile pe care le-am asezat prin casa de sarbatori:
Prima, realizata pentru concursul Scrap-Mania de pe forumul Very Scrap, cerinta obligatorie era sa contina o floare facuta de noi-floarea mea e facuta din hartie in care se ambaleaza buchetele de flori, decupata in forma petalelor, pe care am desenat cu un marker auriu. Restul sunt crengi de tuia, conuri de brad vopsite in auriu si o lumanare invelita in hartie verde si decorata cu un ren si un bradut.


Alte decoratiuni: conuri vopsite in argintiu, asezate pe tavi de sticla si decorate cu stelute, bobite rosii si alte maruntisuri de sezon:Un mic aranjament care contine o casuta decorata si niste braduti, plus cateva dintre decoratiunile noastre preferate - un ingeras foarte vechi pe care l-a primit fiica mea, cand era foarte mica, de la o prietena din Franta, un Mos Craciun, un ren si un om de zapada din ceramica, pe care ne este prea teama sa-i punem in brad ca sa nu se sparga....
Si o imagine de ansamblu cu rafturile bibliotecii dupa ce si-au primit decoratiile:

Niciun comentariu: