Soyez bienvenus dans mon petit atelier!
Bun venit in micul meu atelier!
Powered By Blogger

miercuri, 2 iunie 2010

BIRDS-PASARI-OISEAUX

Doua "pasarele" create special pentru a doua provocare de pe SCRAPPER IN ROMANIA!!!!

 Prima, un banal carlig de rufe, decorat, colorat si impodobit cu ce altceva decat cu o pasare, bineinteles albastra:

A doua, o casuta pentru pasarele, din carton imprimat, floricele si frunze recuperate, fire de rafie pentru cuib si o pasare de lemn gasita printr-un magazin oarecare... Sablonul casutei este de aici http://nicholeheady.typepad.com/capture_the_moment/2009/05/introducing-bird-watching-additions.html
Fotografiile sunt facute printre florile de pe balconul meu.

2 comentarii:

catalina stanescu spunea...

foarte frumoasa, ma bucur ca am ajuns pe aici!

Adriana spunea...

Imi plac amandoua proiecte cu pasari! Foarte original si plin de inspiratie! Casuta chiar mi-a dat ceva idei :)